.

sâmbătă, 29 octombrie 2011

Tort cu rulada

Pentru ca ne-a placut prajitura '' ochii lui Petre Roman" m-am gandit ca, de ziua soacrei mele sa incropesc un tort din aceasta reteta .Iata ce a iesit:




Am facut aceeasi reteta , numai ca, am inversat cremele, fiind mai laudata crema de ciocolata: adica ruladele le-am facut cu crema de vanilie, iar umplutura cu crema de ciocolata.
Bineinteles , ca si blatul a fost  alb si foile maro.
Apoi , am facut o glazura de ciocolata alba , ca  "imbracaminte" , iar lateralele le-am" imbracat "cu o glazura de ciocolata neagra iar pe margini am tras urme de ciocolara neagra, sterse de pensula.

Pentru  decor, am folosit un strugure,tinand cont ca e toamna, tras pe jumatate in ciocolata,presarat cu un pic de nuca de cocos.

Frunze de ciocolata facute astfel:
- se ia niste frunze ,... cele mai mici frunze , de vie, se spala si se usuca bine.( eu am folosit niste frunze care seamana cu cele de vie)

-apoi topiti ciocolata neagra cu o lingura de ulei, pe aburi, si  cu o pensula  ungeti cu grija frunza, apoi dati la uscat.


-cand s-a uscat , mai  ungeti  odata  cu ciocolata si iar dati la uscat.
-la fel  faceti inca de doua ori, ca sa fie stratul gros, sa nu se rupa cand desprindeti frunza.
-deci desprindeti frunza dupa ultima uscare, fff usor si cu rabdare( faceti aceste frunze si cu o zi inainte si puneti-le in frigider)

Am sa va vand un pont:
-dupa ce asezati strugurele pe tort, faceti niste "v-uri" din scobitori si prindeti ciorchinele de tort pentru nu avea o surpriza si anume, sa alunece. Le ascundeti sub boabele de struguri si le dati cu un pic de cioc. neagra, sa nu se observe.
-,iar pe glazura de ciocolata alba trageti cu un "pieptene" niste dungi serpuite.
Sper sa va placa!
O zi buna si ne mai vedem!( am scris un pic cam urat urarea de pe tort, dar nu imi gaseam duiul special, asa ca am scris cum m-am priceput, dar a fost ff.bun si asa)

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...