.

marți, 18 ianuarie 2011

Ostropel de pui


 Fetelor, o sa va impartasesc o reteta , care imi aduce aminte de copilarie.  Tatal meu, d-zeu sa-l odihneasca, o gatea tare , tare bine, ostropel ca  facut de el, nu am mancat nicaieri , asa de buuun!.... Iar asta e adevarata reteta, nu cu ardei, ceapa , sau mai nu stiu ce. Dar haideti sa incepem:
     -avem nevoie de: - 1 pui
                                - 800ml suc rosii sau 400g de bulion
                                - 2 lg de faina
                                - 1 capatina usturoi, sare, piper
                                - 1 pahar de vi alb
                                - 1 lg de otet 
     



 
- spalam puiul si il transam in bucati numai bune de pus la prajit


- intr-o tigaie punem la infierbantat uleiul, apoi punem bucatile de pui  presarate cu sare si piper, si le prajim la foc mic, pana le rumenim frumos , apoi le scoatem pe o farfurie.
-apoi pe foc, intr-o cratita  punem un pic de ulei din care am prajit puiul , si   calim  usturoiul  ,  -adaugam sucul de rosii , vinul si otetul si fierbem la foc mic, pana scade
- adaugam si faina, care in prealabil am dizolvat-o in apa, si la sfarsit  bucatile de pui fripte.




Gustam, iar la final daca ni se pare prea acruta, adugam cateva cristale de zahar.
 Servim cu mamaliguta calda.
                                              POFTA BUNA!

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...