.

vineri, 11 noiembrie 2011

Pasta de peste, in lamaie

Pentru cei carora le place pestele, va spun ca este un aperitiv f.gustos, cu mare priza, daca pot sa spun asa, atat prin gust cat si prin prezentare.Haideti sa  pregatim niste cescute din lamaie ,umplute  cu pasta de peste:

6 lamai potrivite
2 cutii de ton
1 cutie de pate de porc mare
1 lg de mustar iute...citeste toata reteta

zeama de lamaie
1|2 pach.unt
ceapa 2buc
4 lg de maioneza cu lamaie

Din ton(scurs), pate, unt, mustar, ceapa taiata marunt, maioneza, se face o pasta.

Lamaile se spala f.bine, apoi se taie un capac cam  la 1/4 din lamaie, se scobesc cu atentie, scotind tot miezul si lasati la scurs.(eu aici le-am taiat la jumatate . dar iese mai bine daca taiati numai un capac)
In partea laterala , a lamaiei  se face tortita cescutei. exact ca in poza.

Se fac doua taieturi pe lungime ,fara a taia si partea alba a lamaiei si nu pana la capat, sa ramana cam 1 cm .
Se taie si varful  ascutit a lamaiei ca sa aiba stabilitate.
Apoi cu un cutit ,cu varful ascutit,incercati sa desprindeti partea galbena de cea alba cu foarte mare atentie!!!
Coborati varful  de sus ,si bagati-l in interior, construind ....o tortita!
Aceste "cescute" se umplu cu pasta de peste, se orneaza cu maioneza si patrunjel!!
Se da la rece cam 3 ore apoi se sevesc!
Am sa va spun ca, secretul reusirii acestui preparat , consta in scurgerea bine a tonului, si a lamailor de zeama!!!!

2 comentarii:

  1. imi place f tare ideea ta de a face cescute din lamaie...oricum vad ca esti pasionata de asta , mi-a placut mult ce-am vazut, de asemenea si blogul tau! Si mie imi place tot ce tine de creativitate, dar cand se transpune in plan culinar...!!!raman fara cuvinte! felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi. din suflet, pentru incurajari, deoarece sant incepatoare in bloggerit! Te pup si iti urez o zi placuta!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...