.

sâmbătă, 3 decembrie 2011

Prajitura cu mere

Am  gasit aceasta reteta, pe blogul lui Diamond, si mi-a placut la nebunie!
Iar gustul este pe masura!


Ne trebuie:
1 kg biscuiti de post
2 kg mere
100 gr stafide
1 es rom,
4 plicuri budinca vanilie
500gr zahar....                                citeste toata reteta




Se curata merele si se taie cuburi.


Se pune pe foc zaharul cu 400 ml apa si se lasa pana da in clocot.
In acelasi timp se pun si stafidele la inmuiat in rom, iar plicurile de budinca se amesteca cu 15 lg. de apa.

Dupa ce zaharul da in clocot se adauga merele si se amesteca usor, ca sa nu  le zdrobim.Dupa ce merele s-au muiat , se adauga praful de budinca dizolvat  si se mai lasa cam 3 min, pana se ingroasa budinca.

Se aseaza biscuiti peste care se pune compozitia de mere, si tot asa.Mie mi-a iesit 4 randuri.


Am facut o glazura de post si am presarat bombonele de decor, dar tot asa de bine se poate pune un mot de frisca vegetala.
Si o poza in sectiune!

Se realizeaza ff. usor si e deosebit de gustoasa.Sper sa va placa!!

POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...