.

joi, 15 decembrie 2011

Carnati de casa si chisca moldoveneasca

Azi am sa va arat cateva produse traditionale din carne de porc, facute in casa, cu soacra mea!
Ne trebuie :

Prima data carnatii!!

10 kg carne vita
10 kg carne porc
sare, piper
10 capatini de usturoi
40 m mate porc
citeste toata reteta


Se toaca carnea.



Se pune sare si piper , dupa gust.
Se curata si se piseaza usturoiul, in care se adauga cam o jumatate de litru de apa si se toarna peste pasta.
Se amesteca ff. bine.
Se desareaza matele,  in apa.
Se monteaza dispozitivul de carnati  la masina si se fac carnatii!!
Apoi se pun la zvantat pana a doua zi, cand se pun la afumat.
Acum sa facem chisca!
Se pune cam 4 kg de carne tocata , vita si porc.
Cam 1.6 kg ceapa taiata marunt, sau data prin masina de tocat.
Se condimenteaza cu sare si piper. Se adauga cam 3 cani  de  orez.
Matele de chisca se pregatesc dinainte, si se tin pana la folosire in apa, otet, foi de dafin.
Apoi se scurg si se umplu cu pasta , preparata.
Se pun la fiert , la foc mic ,cu foi de dafin si piper boabe.
Atentie , matele se lasa mai golute , ca sa nu se crape, cand se umfla orezul la fiert. De asemenea se inteapa cu acul din loc in loc, inainte de a le pune la fiert.
Se fierb cam 1 h. 
Sper sa va iese bune " porcariile", si sa aveti pofta!

4 comentarii:

  1. Dar te-ai aruncat la cantitati, nu gluma. Cred ca o sa impart totul la 10 si o sa fac is eu o incercare :) multumesc pentru reteta

    RăspundețiȘtergere
  2. roxana, ti-a iesit chisca?

    RăspundețiȘtergere
  3. Am facut pentru doua familii! ....Si ne-am pus la treaba! Roxana si eu multumesc pt. vizita , precum si celorlati!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...