.

vineri, 11 noiembrie 2011

Ciocolata de casa

Pentru ca m-ai sant 3 zile si intram in postul craciunului, m-am gandit sa fac o ciocolata de casa, un desert care mie si sotului meu ne place ff. mult! Azi m-am hotarat sa o fac in doua culori!
Sa purcedem la treaba!!!
Ingrediente:

500 gr lapte praf raraul
500gr. zahar
150ml apa
un pachet unt
vanilie,es rom, alune sau nuci
cacao,4 lg

Se pune pe foc zaharul, cu zah. vanilat , apa si se fierbe pana se formeaza un sirop, care ii facem proba cu picatura.
Dupa ce siropul s-a legat, se adauga laptele praf cernut, si se mesteca bine, apoi untul, si alunele.
Se pregateste un vas yena, se unge cu unt, si se pune 1\2 din compozitie.
Se netezeste si se pregateste  cealalta 1\2, in care se pune cacaoa,  es. de rom ,amestecandu-se bine.
Se toarna peste cealalta 1\2 alba si se intinde bine.
Apoi cu o furculita, amestecam de sus in jos , ca sa iese culorile intercalate.
Deasupra presaram bomboane mici de ciocolata, si dam la rece pana a doua zi !

Este un" dulce" care se prepara ff. repede si satisface orice gust.
Pofta buna !!!!vedeti si ciocolata alba

2 comentarii:

  1. cite linguri intra in 100g lapte praf?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am masurat. Dupa cum am scris, am luat o cutie de lapte praf raraul, care are 500 gr. ...Am cautat pe net si iti dau un site cu ce te intereseaza.(http://www.forumulroz.com/t1521-masuri-in-bucatarie). Iar pentru ceilalti , 1 lg.lapte praf are 20 gr.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...