.

vineri, 25 noiembrie 2011

Sculpturi in fructe si legume NR. 1

Azi m-am gandit sa public niste minunatii pe care eu le studiez de ceva timp, si pe care as vrea sa vi le impartasesc si voua pe pacursul a mai multor postari.

Arta carvingului (eng. „to carve” – a sculpta) este veche de mii de ani. Se consideră că sculptarea legumelor îşi are originea în regiunea Sukhotai, Tailanda, o altă presupunere plasează această practică în anii 601-907 d.Hr., epoca „dinastiei Tang”. La mijlocul secolului al XX-lea, carving-ul se răspândeşte în afara Thailandei. Produsele sculptate din legume sunt, în general, flori sau păsări. Tehnicile de sculptare a legumelor variază de la persoană la persoană, la fel ca rezultatul final. Legumele sculptate sunt folosite pe post de garnitură, uneori însă acestea sunt utilizate şi pentru compoziţii de ikebana.

In momentul in care o sa reusesc sa fac si eu ceva" decent" din ceste sculpturi, o sa  vi le aduc la cunostinta , si voua sa vedeti ce am reusit sa invat. Mai intai  trebuie sa imi cumpar niste ustensile si apoi....., eeehe... e cale mai lunga!Tin sa va spun ca se pot folosi la mese festive, si pentru bufete suedeze,aperitive....etc,
O sa va arat niste sculpturi mai haioase pentru inceput, vazute pe ticataca.ro:












                    
Acum o sa vedeti niste filmulete de pe you tube, din care eu studiez.(sper sa reusesc sa invat, cat de putin).
Cum puteti servi o salata de fructe:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...